streda 25. mája 2016

Summer Wishlist

Ahojte! :) Dnešný článok bude o mojom letnom wishliste. Viem, že v lete, takisto ako na jar, má byť náš šatník plný rozličných farieb, avšak to určite tento wishlist nespĺňa :D. Ja som sem dala skôr neutrálne a jednoduché veci, väčšinou bielej farby, keďže tá najmenej priťahuje alebo odráža slnko.

1. Čierne krátke šaty nad kolená sú podľa mňa ideálne na letné večery a noci. Strihom sú celkom jednoduché, obtiahnuté ale originálny je na nich určite strih pri krku :)

2. Obyčajné biele voľné tielko so špagetovými ramienkami určite nesmie chýbať. Doma už jedno mám, no určite by som si kúpila ešte jedno voľnejšie/vzdušnejšie.

3. Tieto pastelovo ružové šaty sa mi tiež veľmi páčia, a keďže mám v šatníku fakt málo šiat, určite by som si ich kúpila.

4. Ďalším kúskom je biely veľký klobúk. Všetci vieme, že v lete je dôležité krytie hlavy a aj tak to mnohé z nás nerobia (a jednou z nich som aj ja). Preto by som si chcela kúpiť nejaký pekný klobúk, ktorý by som určite nosila nie len z potreby ale aj ako zaujímavý doplnok outfitu.

5. Crop top je jednoznačne mojím obľúbeným letným kúskom. Zatiaľ vlastním len dva, ale určite by som ich chcela viac.

6. a 7. Posledné dve veci sú topánky. Ja na leto vždy zháňam topánky s veľkou ťažkosťou, som dosť vyberavá a aj keď už si konečne nejaké sandálky kúpim, väčšinou som s nimi po čase nespokojná. Dúfam, že tento rok by sa mohol zmeniť a snáď si vyberiem nejaké pekné balerínky a sandálky.





Pokiaľ by ste chceli link, na niektorú z týchto vecí, napíšte do komentára :) A čo máte vy na letnom wishliste? :)

11 komentárov: