piatok 13. mája 2016

[RECENZIA] Ceruzky na obočie (L'Oréal, s.he)

Tento článok bude o porovnaní 2 ceruziek na obočie,. Prvá ceruzka, ktorú budem recenzovať je od L'Oréal a druhá je od s.he. Musím povedať, že aj napriek veľkým odlišnostiam mi obidve celkom vyhovujú a kúpila by som si ich znovu. 

Začnime teda tou lepšou z nich. To je určite ceruzka od L'Oréal. Táto ceruzka mi vyhovuje úplne všetkým. Má skôr také gélové zloženie, ktoré obočie aj na istý čas celkom slušne zafixuje a nemusím sa potom báť o to, že sa mi "vykolají" :D. Tiež ma veľmi teší, že som našla správnu farbu. Pre menšie info, k mojim blond vlasom si robím trošku tmavšie obočie. Nie úplne hnedé, ale niečo medzi blond a hnedým, skôr priklonené k tej hnedej. A táto farba je presne to, čo som hľadala. Takisto je skvelá špirálka na druhej strane ceruzky, pretože vôbec nepotrebujem na úpravu obočia použiť žiadny iný štetec. Fakt všetko vychvaľujem, no na túto ceruzku sa nedá povedať nič zlé. Dokonca aj obal je veľmi pekný. Jediné, čo je možno trošku odradzujúce, je cena. Na ceruzku na obočie je trošku pridrahá. Aspoň na môj vkus :D Vždy som si kupovala ceruzky na obočie do ceny asi 3,5€ a táto stojí 2x toľko. Pokiaľ však práve nemáte ceruzku na obočie, určite sa choďte pozrieť so najbližšej drogérii, nájdite ten správny odtieň a kúpte ju! :) stojí za to. :)


Poďme sa venovať druhej ceruzke, ktorá je od značky s.he. Ja som si svoju kúpila v DM drogérii, keďže inde túto značku ani nemajú. Nemôžem ale povedať, že by som šla rovno po nej. Skôr som hľadala niečo lacné a s podobnou farbou. Keď som si spravila v drogérii swatch obidvoch ceruziek na ruku, prišli mi teda veeeeľmi podobné. No veď posúďte sami :)

Na ľavo s.he a na pravo L'Oréal

Avšak v čom sa táto ceruzka líši je to, že nemá gélové zloženie ako tá od L'Oreal, čiže obočie mi vydrží oveľa kratšie. Takisto na druhej strane ceruzky nie je špirálka, ale krátke štetinky v tvare hrebienka (alebo ako sa to dá nazvať :D), s ktorými sa mne obočie dosť ťažko upravuje. Po čase sa vrchnáčik začne uvoľňovať a odpadáva. K tejto ceruzke už asi ani nemám čo viac povedať, pretože nie je ničím nejak extra výnimočná. Myslím, že jej cena je určite primeraná jej kvalite. Ak hľadáte teda niečo lacné, táto ceruzka by vám podľa mňa mohla vyhovovať :)




6 komentárov:

  1. L´Oreal ma oslovila oveľa viac, najmä vďaka výdrži. Som rada, že si takto porovnala dve ceruzky, ktoré sa veľmi ľahko dajú zakúpiť v každej drogérií a tak si nám dala návod, čo z nej zobrať :) Veľmi sa mi tiež páči, že si o She napísala, že nie je zlá a zodpovedá kvalite, ak hľadáme niečo obstojné a lacné :) Som však zástancom (hlavne pri takýchto veciach) kvalitnejších výrobkov s ktorými moje líčenie bude dokonalé po celú noc :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) áno, tá ceruzka od L'Oreal má fakt perfektnú výdrž :) a vydrží aj po celú noc :)

      Odstrániť
  2. Děkuji moc za tip, vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ďakujem za komentár :) Vyskúšaj a daj mi vedieť, či si spokojná :)

      Odstrániť
  3. Skvelé tipy, tá od L´Orealu vyzerá lepšie :) Ja na obočie používam KOH-I-NOOR ceruzku na kontúrovanie, tiež má výbornú výdrž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tá od L´oréal ma veľmi zaujala :) popozerám sa po nej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť