utorok 31. mája 2016

Fashion trends #1

Ahojte! :) dnešný článok začne sériu článkov Fashion trends. Keďže okrem kozmetiky sa zaujímam aj o módu, rada by som sa s vami podelila o to, čo sa mne páči a čo považujem za trend. Samozrejme to budem dolaďovať aj s ročným obdobím. V týchtoch článkoch budú veci rôznych štýlov, materiálov ale aj príležitostí. Dúfam, že si na svoje prídu milovníčky módy, ktoré si oblečenie/topánky/kabelky/doplnky nekupujú len z potreby alebo núdze. V článku tiež budú outfity z vyššie spomínaných vecí, alebo moje fotky. Dúfam, že sa vám tieto články budú páčiť, pretože ja som celkom nadšená, že túto sériu rozbieham! :)

Prvým kúskom budú oversized slnečné okuliare. Ako prišla jar a podľa týchto vysokých teplôt už aj leto :D, je dôležité chrániť si oči pred slnkom. A prečo to nevyužiť a nekúpiť si nejaké trendové okuliare? Mnoho žien uprednostňuje vlastniť len jedny slnečné okuliare v domnienke, že sa im žiadny iný tvar okuliarov nehodí a skúšanie slnečných okuliarov v obchode sa už stalo akousi trápnou rutinou, keď sa im ten jeden jediný pár rozbije. Ja viem, že každý z nás má svoju comfort zone na niečo iné (či už sú to šaty, sukne, tričká..) ale pri okuliaroch sa fakt nie je čoho báť :) Už sa vám niekedy stalo, že by ste si na niekoho na ulici povedali, že jeho slnečné okuliare sa mu nehodia?.... No vidíte, tak čoho sa potom báť! :)



Na fotke sú moje oversized slnečné okuliare, ktoré som si kúpila minulý rok v H&M za asi 7 €. Veľmi sa mi páči, že majú trochu vintage štýl a sú ladené do hneda. Takisto leopardí vzor na týchto okuliaroch mi nepríde ako gýč ale skôr ako veľmi ženský prvok.

Druhý bude kúsok oblečenia a to konkrétne denimová vestička. Myslím si, že denimová vestička je veľmi univerzálny kúsok nositeľný cez všetky ročné obdobia. Dá sa veľmi pekne skombinovať s dlhými tričkami, svetrami alebo rolákmi ale nevyzerá zle ani so šatami. Ja žiaľ žiadnu denimovú vestičku nemám a preto vám nemôžem poskytnúť aj moju fotku :/ Ale chystám sa túto chybu rozhodne napraviť! haha


A posledným dnešným kúskom sa zas vrátime k doplnkom. Budem vychádzať z anglického slovného spojenia coin jewellery. Dúfam, že si viete predstaviť aký druh bižutérie myslím. Sú to doplnky s ozdobnými, väčšinou tak trochu anticky vyzerajúcimi mincami. (Ak ešte stále neviete, čo mám na mysli, pozrite si nižžšie obrázky) Mne sa najviac páčia mohutné náhrdelníky, ale nie su zlé ani náramky. Veľmi pekná je kombinácia tohto ''mincového'' náhrdelníku, jednoduchého bieleho trička, tielka alebo košele so svetlomodrými riflami, samozrejme netreba zabudnúť na nejaký decentný hnedý opasok a outfit zavŕšiť hnedými sandálmi. Tento druh bižutérie vášmu outfitu dodá jemný vintage look.

Tak ako sa vám článok páčil? Chceli by ste, aby som v tomto type článkov pokračovala? :)

8 komentárov:

  1. Tieto náhrdelníky sa nosili už dávnejšie no opäť sa vrátili do módy. Pekný článok, vydaril sa ti. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tak ako takmer všetko :) že sa to niekedy nosilo a znovu sa to nosí :) ..ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Na okuliare mám úchilku a presne tento typ náhrdelníkov sa mi veľmi páči:) Super článok!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jedine okuliare ktore ja viem nosit su pilotky dokelu musim zapracovat a ta denimova vesta to je dobry napad
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jedného času som aj ja nosila len pilotky :D ..ale potom som skúšala už aj iné typy okuliarov :) .. Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Zbožňujem okuliare a cez leto keď zabudnem okuliare, tak sa vrátim :) Proste je to taký môj obľúbený doplnok

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je úplne super, lebo okuliare sú pekným módnym doplnkom ale hlavne skvelou ochranou očí :) ďakujem za komentár :)

      Odstrániť