utorok 7. júna 2016

[RECENZIA] Maskara Luxury Lashes - Catrice

Ahojte :) dnes som sa rozhodla napísať sem recenziu na túto špirálu od Catrice


Túto špirálu som si kúpila asi pred dvomi mesiacmi a chcela som ju poriadne vyskúšať, aby som vám mohla potom napísať aká je. Ešte na začiatok by som rada povedala, že je to moja prvá špirála od Catrice a príjemne ma prekvapila. Táto špirála má dodať riasam objem a má ich vyživiť svojím kašmírovým proteínom, ktorý obsahuje. Veľmi sa mi páči, že vďaka kašmírovému proteínu mi riasy menej vypadávajú a nie sú zničené. Dokonca dodáva špirále veľmi peknú luxusnú vôňu! Neviem ako je to s parfumáciou pri špirálach, keďže viem, že nie je veľmi dobré, keď sú krémy a pod. parfumované. Ja mám však pocit, že parfumácia tejto špirály nijak neškodí a preto ju považujem za ďalší plus. Točená kefka má dosť nahusto vlákna a preto sa riasy dajú krásne natočiť. Konzistencia  špirály mi však na začiatku jej používania veľmi nevyhovovala. Bola príliš hustá a riasy som potom mala popriliepané o seba. Ako náhle som ju ale používala približne dva týždne a trošku vyschla, považovala som ju za úplne ideálnu! Stojí len 5€ a preto je myslím veľmi výhodnou kúpou :) 

Tu je fotka s dvomi nátermi tejto špirály :)


Akú máte vy obľúbenú špirálu? :) skúšali ste už dáku od Catrice? 



16 komentárov:

  1. od tejto značky som ešte špirálu nemala, ale vyzerá naozaj skvelo ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj :) neviem ako ostatné, ale s touto som fakt spokojná :) a ich cenové rozpätie je naozaj nízke :) takže to je to najlepšie čo môže byť :D lacné a kvalitné :D

      Odstrániť
  2. Tuhle řasenku od Catrice jsem ještě nezkoušela, ale na tvých řasách vypadá fajn. Já mám ted Rimmel Wonderful a po vyschnutí je najednou taky super :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si chcela kúpiť Rimmel Wake Me Up, ale dáko som sa k tomu ešte nedostala :D tú si náhodou neskúšala? :)

      Odstrániť
  3. Vyzerá celkom dobre! :) Od Catrice mám rada Glamour Doll a momentálne používam všetkými obľúbenú Lash Sensational a tá je teda skvelá naozaj :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím vyskúšať aj ja ešte nejakú inú špirálu od Catrice, lebo táto značka ma čoraz viac prekvapuje v dobrom :) ..ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. ja mám akurát práve od Catrice špirálu Glam&Doll a hoci nebola vôbec drahá som s ňou nadmieru spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mám akurát práve od Catrice špirálu Glam&Doll a hoci nebola vôbec drahá som s ňou nadmieru spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéj vyzerá super. Akurát mám na pláne si ísť nejakú novú kúpiť tak každopádne ďakujem za tip.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som pomohla :3 ..je skvelá, určite ju vyskúšaj :)

      Odstrániť
  7. Vypadá dobře! Já miluji levné řasenky od Miss sporty, podle mě jsou úplně nejlepší :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já miluji řasenky Miss Sporty, jsou levné , ale dobré :-)

    OdpovedaťOdstrániť