utorok 5. apríla 2016

[RECENZIA] Yankee Candle - Black Cherry

Ahojte :) Dnešný článok prekvapivo nebude o kozmetike :P. Bude to recenzia na sviečku Yankee Candle.
Už veľmi dlho som si želala vlastniť jednu z veľmi známych a vychvaľovaných Yankee Candles. 
Je to úplne jasné, že moje očakávania boli veľmi veľké. No a či sa aj naozaj splnili? 


Druh vône sa volá Black Cherry.


 Táto vôňa je veľmi prenikavá a ovocná. Mne sa pri vyberaní páčila najviac. Tá vôňa ma tak zlákala, že by som sviečku dokázala páliť stále. Avšak jedna vec čo ma dosť sklamala je, že aj keď som sviečku mala zapálenú aspoň 2 hodiny, izba stále nebola takmer vôbec prevoňaná. Taktiež mám pocit, že táto 104 gramová sviečka sa spálila celkom rýchlo. Je pravda, že som ju mala zapálenú dosť často, ale vydržala asi len 3 týždne alebo menej. Stála asi okolo 11€. Taktiež ma dosť mrzí, že na spodku sviečky ešte ostalo dosť vosku, ale knôtik už je spálený, takže sa ju nedá domíňať. 
Takže...mám veľmi zmiešané názory na túto sviečku. Príde mi dosť neprimeraná cene. V budúcnosti by som chcela ešte vyskúšať vosk od Yankee Candle a uvidíme, či naň budem mať podobný názor. 
A aký máte na tieto sviečky názor vy? :)




12 komentárov:

  1. Milujem YC (: obľúbená je midnight jasmine.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já je mám moc ráda, ale je pravda, že si spíše kupuju pořád více vosky než svíčky, protože u těch se nemusím bát, že je na kole rozbiju. Tuhle jsem ještě neměla, ale musím ji zkusit očuchat a uvidíme, jak mě zaujme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá vôňa sa aspoň mne páčila veľmi :) dúfam, že sa bude aj tebe :) ..Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. Sviečku som ešte neskúšala, ale vosky milujem! Ak by som mala ísť do sviečky, tak asi len v zľave :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že tie sviečky sú trochu drahšie no :/ a najbližšie si sviečku kúpim asi tiež len v zľave :D zatiaľ uprednostním vosk :)
      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Yankee Candle je moja láska! Avšak uprednostňujem vosky, majú intenzívnejšiu vôňu :) Krásny článok ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yankee Candle milujem :) So sviečkami Heart & Home sú naj sviečky aké doma mám :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sviečky Heart & Home som ešte neskúšala :) ale pozriem sa na ne :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  6. YC mám moc ráda (můžeš se u mě podívat zrovna na článek pokud budeš chtít). Zatím mám s touto značkou převážně pozitivní zkušenosti. Ještě nejsem u mých svíček na dně, ale doufám že se mi podaří aby vyhořely úplně celé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa rada pozriem na tvoj článok :) ..ďakujem za komentár :)

      Odstrániť