nedeľa 20. marca 2016

Make up routine


Ahojte! Dnes prichádzame s niečím podobným ako v predošlom článku. Je to moja make up routine. 
Ako prvé si určite vyčistím pleť a následne nato použijem tónovací krém alebo len obyčajný hydratačný. Podľa potreby použijem BB cream alebo make-up. Nikdy nevynechám korektor, či už ho nanášam len pod oči alebo si zakryjem aj nejakú tú vyrážku. Potom použijem bronzer a niekedy aj lícenku. Všetko zafixujem púdrom. 
Ako náhle som spokojná s mojím mejkapom na tvári, vrhnem sa na obočie. Najprv ho učešem špirálkou, ktorá sa nachádza na druhej strane mojej ceruzky na obočie, následne použijem spomínanú ceruzku na obočie a zafixujem gélom od essence. 
Bežný deň tiene nezvyknem používať, málokedy si dám linku ale zato špirálu mám určite každý deň.
Svoj look doplním už iba rúžom alebo leskom na pery a všetko je hotové. 

Ak by vás zaujímali podrobnejšie informácie o výrobkoch v kozmetičke a pri kozmetičke, dajte vedieť do komentáru! :) 
Peknú nedeľu prajem :)



17 komentárov:

  1. same super vecicky tam mas :)


    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento typ článkov mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek, bez řasenky se také neobejdu :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Špirála je proste must have každej ženy :D ..ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Já si dám řasenku jednou za sto let, načež samozřejmě zapomenu, že ji výjimečně mám, protři si oči a to mě odradí v jejím použití na dalších sto let dopředu :D

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa aj mne stáva dosť často, že si pretriem oči a zabudnem na to :D

      Odstrániť
  5. Veľmi pekný článok :) Ja si tiež neviem predstaviť, že by som vyšla do ulíc bez špirály. :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť