utorok 12. apríla 2016

[RECENZIA] Oleje na vlasy


Dnešný článok bude o olejoch na vlasy, ktoré vlastním. Hneď na začiatok by som rada povedala, že moje vlasy sú celkom zničené od farbenia a k tomu taktiež od kučeravenia. Vlasom už teda ďalej neškodím a nežehlím si ich. Žehliť si ich nechávam len od kaderníčky raz za mesiac a občas si s nimi niečo spravím, keď je nejaká udalosť. No teraz už poďme na samotné oleje.










 




Prvý olej na vlasy je od Yves Rocher. Používa sa 10 minút pred umývaním vlasov. Obsahuje jojobový olej, ktorý nelepí a nemastí vlasy. Tento olej je prispôsobený na regeneráciu a výživu vlasov. Je určený na poškodené vlasy. Ja ho používam na rozštiepené končeky, ale takisto si ho nanášam v menšom v množstve aj po dĺžke vlasov. Ku korienkom ho však nikdy nedávam, pretože sa bojím, že by moje vlasy skôr zmasteli. Stojí 8,90€ ale určite sa oplatí kúpiť si ho :) nebudete to ľutovať. :)




Tento druhý olej na vlasy som si objednala z Avonu. Je to vyžívujúci sprej s luxusnými olejmi pre všetky typy vlasov. Učaroval mi hlavne jeho veľmi peknou vôňou. Taktiež sa mi na ňom páči, že je vo forme spreja. Nanášať sa môže na mokré ale aj suché vlasy. Po aplikácii vlasy nezaťažuje a nezlepuje. Avšak že by moje vlasy vyzerali nejak vyživené alebo lesklé sa veľmi povedať nedá. Ja si ho už teda druhý krát asi kupovať nebudem, ale ako sa vraví sto ľudí, sto chutí :) Vám možno sadne.

2 komentáre:

  1. Ten olejček z Yves Rocher by som rada vyskúšala, akurát neviem či obsahuje alebo neobsahuje silikóny, pretože tým sa snažím vyhýbať :D Inak ten z Avonu mi tiež veľmi nesadol, sú aj lepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neobsahuje silikóny :) takto určite vyskúšaj :) ..presne tak! :D :)

      Odstrániť