nedeľa 6. marca 2016

11 produktov v kozmetickej taštičke

Ahojte. Dnes som sa rozhodla napísať, čo podľa môjho názoru nesmie chýbať v žiadnej dámskej kozmetičke. Totižto, každá z nás chce mať čo najviac šminiek. Avšak čo z dekoratívnej kozmetiky naozaj potrebujeme? Rozhodla som sa ukázať Vám čo používam a čo vyhovuje mne.

1. Podkladová báza pod make-up

Rozhodne potrebná vec ak chceme aby make-up celý deň držal na mieste. Treba vyberať v závislosti od typov pleti. Mne sa moja minula a momentálneho nemám žiadnu, avšak overenú mám túto od Catrice.



2. Make-up

Zjednotíme s ním pleť a zakryjeme nedokonalosti. Tento od L'oréal je veľmi ľahký, vodový a len jemne krycí. Avšak pleť dokonale zjednotí a nevysušuje ju.



3. Korektor

Pomocou neho pleť rozžiarime a tiež s ním zakryjeme všetky nedokonalosti, čo nezvládne make-up. Tento od Maybelline je môj veľký obľúbenec už pár rokov. Naozaj zvládne zakryť nedokonalosti od kruhov pod očami po nemilé vyrážky na pleti.


4. Púder

Zafixujeme s ním tvár a vo výslednom diele nevyzeráme ako ligotavá discoguľa. Tento je od značky Pupa a mám ho veľmi rada. Je jemne mletý a nerobí na tvári mapy. Mojim veľkým obľúbencom je aj púder od Essence. Ten je zas skvelý v tom, že je transparentný (bezfarebný) a cenovo dostupný.


5. Bronzer+Lícenka+Rozjasnovač

Ja osobne používam len bronzer, pretože mám prirodzene veľmi červené líčka a keďže si nedávam veľa make-upu, je to viditeľné. Rozjasňovač nevlastním, ale občas namiesto neho použijem ligotavý biely tieň. Bronzer používam veľmi rada na vykontúrovanie tváre. Tento od Essence je fajn na zimu pre svoju bledú farbu. Skvelá na ňom je aj vôňa po kokose.


6. Ceruzka na obočie

Pre mňa veľmi potrebná vec, pretože mám bohužiaľ veľmi riedke obočie. Táto od Catrice je úžasná!


7. Podkladová báza pod očné tiene

Keď použijete tiene, rozhodne pod ne dajte podkladovú bázu. Tiene tak držia omnoho lepšie a sú výraznejšie. Môžeme ju však nahradiť s korektorom, ktorý na viečkach zapúdrujeme.


8. Očné tiene

Tento krok je len na Vás. Tieňov je neskutočné množstvo a je na každého voľbe či si zakúpi mono tiene, paletky z drogérie alebo drahšie paletky z e-shopov. Vždy však použite aspoň dva tiene. Jeden biely tieň do vnútorného kútika a pod obočie na rozjasnie a tmavý tieň ľubovoľnej farby na pohyblivé viečko a do ohybu. Nezabudnite poriadne vyblendiť.


9. Linka na oči

Niekto si bez nej nevie predstaviť život, ďalší radšej použijú len tiene na oči a špirálu. Ja patrím k prvej skupine, linku nosím každý deň. Táto vo fixke od Rimmel ma očarila svojou malinkou tuhou na presné nanášanie tenkých očných liniek.



10. Špirála

V tomto kroku by som povedala, že ide o základ každého jedného líčenia a je asi najviac potrebná zo všetkých týchto krokov. Špirál je na trhu mnoho, mne zatiaľ najviac sadla táto od Maybelline.


11. Rúž

Týmto krokom je líčenie vždy úspešne u konca a preto si nanášanie ružu vychutnávam asi najviac. Navyše, je skvelé  koľko produktov na pery sa dá zakúpiť. Výber z farieb, značiek, z lesklých či matných produktov atď. je naozaj fascinujúci. Ja sem vyberám môjho favorita z Nude odtieňov ktoré vlastním od Dermacolu. Podľa mňa je božský.












10 komentárov:

  1. Pěkný článek :) chtěla bych vyzkoušet ten korektor od Maybelline :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. :) Ten fakt odporúčam, zakryje naozaj všetko! :)

      Odstrániť
  2. Zaujala ma tá riasenka, akurát plánujem kúpu novej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za kometár. :) Rozhodne vyskúšaj, mne vyhovuje, avšak pri väčších množstvách štipku zlepuje. Na to si daj ak tak pozor. :)

      Odstrániť
  3. Rozhodne skús mne vyhovuje a je cenovo dstupná.:) Ďakujem za komentár. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek. Taky je pro mě ze všeho nejdůležitější řasenka, bez ní si líčení nedokážu představit. Mou oblíbenou je také od Maybelline, ale Lash sensational. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tak potom ju veľmi rada vyskúšam. Ďakujem za komentár. :)

      Odstrániť
  5. ja pouzivam to iste duo bronzer-licka :) za par korun super veci!
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na ten Pupa púder som sa dlho chystala aj ja :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. všetko pekne opísané..na nič si nezabudla :))

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť