streda 2. marca 2016

High-end kozmetika wishlist

Určite to aj vy poznáte.. Toľko veľa vecí, ktoré potrebujem alebo by som si len tak nimi chcela spraviť radosť, ale peňazí nikdy nie je dosť. Vytvorila som si tento high-end cosmetics wishlist, z ktorého by som rada pomaly začala vyškrtávať jednu vec za druhou. Najprv si určite chcem kúpiť špirálu od Lancome. Už dlho po nej túžim a keďže sa mi už tak či tak míňa špirála, ktorú teraz mám, je to dobrý dôvod aby som si ju kúpila čo najskôr. 
Čo vás najviac zaujalo z tohto wishlistu? :) a aj vy si vytvárate podobné wishlisty? :) 

4 komentáre:

  1. Čo si budeme hovoriť, brala by som tiež nejakú paletku od Bobbi a niečo od Narsu :)). Ceruzky 24/7 od UD mám hneď dve a sú úžasné!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som bola v Sephore v Prahe, tak som si tiež chcela kúpiť, ale práve vtedy tam mali len 2 odtiene na výber :/

      Odstrániť
  2. po UD 24/7 ceruzke túžim už dlho, brala by som čokoľvek od NARS či Bobbi Brown a ešte aj kopu iných high end značiek :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť