piatok 5. februára 2016

Winter inspiration

Zima ešte ani zďaleka nekončí, aj keď počasie je občas naozaj ako na jar. A to ma veľmi teší. No predsa musíme čakať na to, kedy sa znovu ochladí a budeme sa musieť zas na hrubo obliekať a vrstviť. V poslednej dobe som sa dosť pohrala s aplikáciou Polyvore. Poznáte? Vytvorila som tam pár zaujímavých outfitov, ktoré vás možno inšpirujú k tomu, aké oblečenie si zakúpite v najbližšej dobe. Dúfam, že sa vám outfity budú páčiť a budem rada, keď mi do komentárov napíšete, či aj vy používate Polyvore :) môžte pridať aj link na váš profil a ja si ho určite pozriem :)





Ak by ste mali záujem o takéto typy príspevkov, napíšte nám do komentára ;)

12 komentárov:

  1. Moc super inspirace! líbí se mi všechny tři a každá má něco do sebe. I když nemusím nosit pořád černou, tak se mi ta první varianta velmi líbí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se líbí ten poslední, ten je pro mě jako dělaný, tento střih kabátku zbožňuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) áno ten strih kabátu veľmi lichotí postave :)

      Odstrániť
  3. wow, hrozně ráda bych měla takový starorůžový kabát, asi do něj nakonec půjdu...anebo do šedého? co myslíš?
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že ten šedé bude viac kombinovateľný, ale staroružová je zase originálna a jedinečná :) a myslím si, že taká farba určite rozsvieti počasie, keď je škaredé :) ale ja by som išla určite do tej šedej :)

      Odstrániť
    2. dobře, jdu do šedé :))
      www.plesatazpevacka.blogspot.cz

      Odstrániť
  4. Všechny outfity vypadají super! Já bych si pro sebe zvolila ten druhý! Kombinaci červené a bílé miluju,působí dokonale luxusně a přitom kombinovájí těchto dvou barev je tak jednoduché:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár! :) mne osobne sa tiež najviac páči ten druhý a súhlasím s tebou :)

      Odstrániť