štvrtok 4. februára 2016

[RECENZIA] Balzamy na pery

Je veľmi dôležité dopriať hydratáciu aj našim perám. Niekomu sa viac vysušujú v zime, niekomu sa v lete robia opary a až vtedy nacupkáme do lekárne alebo drogérie a hľadáme niečo, čo pomôže. 

Mne osobne sa pery vysušujú celý rok rovnako nepríjemne. Keď nepoužijem balzam čo i len deň, sú suché a časom bolestivé. Preto som vyskúšala už toľko balzamov, že som časom prišla na to, čo mi vyhovuje najviac. 



Keďže vravím, že mám mnoho skúseností, vyskúšala som hádam všetky balzamy dostupné z drogérie, ako napríklad Labello. Tých som mala doma celú zbierku a samozrejme je to klasika, ktorá nemá čo pokaziť a preto si ho kupujem aj naďalej. Aj tu je jeden nováčik, ktorý poputuje do mojej kabelky a bude všade so mnou. 

V období väčších problémov s perami, keď už naozaj nič nepomáhalo, som si objednala tento krémik od značky Just, vyrobený v Švajčiarsku, a na pery som nepoužívala nič iné, keďže som ich chcela preliečiť a tiež mi veľmi pomohol. Za tú cenu aj musel. Avšak, ani neviem na čo bol pôvodne určený, preto chutil veľmi zvláštne. Ale svoj účel splnil. Stále som však hľadala niečo lepšie, čo by som mohla pravidelne používať a pomáhalo by to rovnako za nižšiu cenu. A našla som. 


Tu už je hlavná hviezda . Tento balzam od Avonu ma neskutočne prekvapil. Po pravde som si ho kúpila len z dôvodu ceny, keďže stojí 1.50€. Až keď som ho začala používať, zistila som, že je to malý zázrak. Naozaj skvele hydratuje a nie len pery ale aj okolie nosa pri nádche alebo nepekné suché fľaky čo sa niekedy každému z nás vyhodia napríklad zo zimy. Veľmi mi pripomenul vajíčko od Oriflame, ktorých som tiež vlastnila kopu. Zo začiatku bolo potrebné dostať sa pod prvú vrstvu, potom to už funguje dokonale.

Na záver by som chcela podotknúť že každému vyhovuje niečo iné a toto je len môj subjektívny názor. Do komentárov mi kľudne napíšte čo vyhovuje Vám. Ja by som napríklad rada vyskúšala eos. Máte s ním nejaké skúsenosti??



7 komentárov:

  1. Já jsem dřív hodně ujížděla na balzámech v kelímkách :) Teď už jsem jim z hygienických důvodů vyhýbám velkým obloukem :D Teď mám nejradši jen obyčejný lůj v maxi balení, nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda no ja si ho tiež vždy dávam len s čistými rukami :/ vždy sa nájde nevýhoda no :/

      Odstrániť
  2. miluju Carmex nebo vazelínu :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tej vazelíne som už počula viacej len neviem kde by sa dala zohnať ja som ju ešte nikde nevidela ://

      Odstrániť
  3. jo a chapstick!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek :) já mám naštěstí tyhle problémy jenom teď v zimě, nedávno jsem nemohla najít svůj balzám a tak jsem si po cestě domů v Kauflandu koupila nějaký mega levný od Astridu s Aloe vera a musím říct, že mi vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ☺ Áno to poznám ja som raz nutne potrebovala balzam tak som išla do Lidla a kúpila od Cien :D a tiež neboli zlé :)

      Odstrániť