štvrtok 11. februára 2016

[RECENZIA] Balzam na pery od Korres

V tomto článku budem recenzovať balzam na pery od Korres. Na našom blogu sa už jeden článok o balzamoch nachádza ( ODKAZ TU :) ) a ja by som sa chcela pridať a tiež napísať niečo o tomto výbornom balzame. Korres je grécka kozmetická značka, ktorá vyrába množstvo výrobkov ako sú odličovače, sprchové gély, krémy na ruky a pod. Avšak nájde sa tu aj rastlinná dekoratívna kozmetika. 


Tento balzam je balením veľmi jednoduchý. Dostala som ho zabalený v papierovej škatuľke, kde sa skrýval tento malý kelímok. Na dizajne veľa nepracovali, no za to kvalita výrobku hovorí o niečom úplne inom. Balzam pery veľmi dobre hydratuje. V zime sa mi pery dosť vysušujú a preto nosím jeden balzam aj v bunde, a jeden mám vo svojej kozmetičke. Samozrejme, že hlavne kvôli čistotnosti a hygiene mám tento balzam od Korres v mojej kozmetičke. Najradšej si ho dávam cez noc a ráno sa zobúdzam s pocitom jemných, hydratovaných pier. Takisto si ho rada dávam pod matné rúže a ceruzky, ktoré sú známe vysušovaním pier.
Tento balzam mi priniesla kamarátka z Grécka, takže vám žiaľ neviem povedať, aká je jeho cena. Na Slovensku sa dá zohnať buď cez internet alebo v obchodoch Profimed. Za mňa je tento balzam určite vynikajúca voľba na vysušené pery. A čo vy? :) Vyskúšali ste už niečo z kozmetiky Korres? 



4 komentáre:

  1. Tuto kosmetiku vůbec neznám :o na balzámek se určitě podívám BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako už je vyššie spomínané, je to grécka rastlinná kozmetika :) a myslím si, že tu nie je až tak známa, ale určite stojí za vyskúšanie! ;) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Milujem Korres ♥ Mám doma presne tento istý balzam, ale vo vínovej farbe a patrí medzi moje najobľúbenejšie :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po vyskúšaní tohto balzamu som sa tiež do Korres zamilovala a dúfam, že čoskoro si niečo ďalšie kúpim ♥ ďakujem za komentár :)

      Odstrániť