nedeľa 31. januára 2016

[RECENZIA] Gél na obočie make me brow od essence

Tento článok bude o géle na obočie od essence. Hneď na začiatok musím spomenúť, že je veľmi cenovo prístupný, stojí len približne 3€. Už len obalom, veľkosťou, tvarom, či dokonca špirálou sa veľmi podobá na gél na obočie od Benefitu. Bohužiaľ kvalitu týchto výrobkov porovnávať nemôžem, keďže som ten od Benefitu neskúšala.
Špirála je dobre prispôsobená na vyčesávanie obočia a veľkosťou je tak akurát. Ani veľká, ani malá. Obočie sa s ňou výborne tvaruje.
Gél udrží obočie na mieste veľmi dlho, čo je určite veľkou výhodou tohto výrobku. Po dokončení vášho obočia ho zafixuje na dlhú dobu.
Avšak voči farbe mám trochu výhrady. Odtieň, ktorý som si vybrala je 01 Blondy Brows a farba mi príde trošku neprirodzená a až príliš svetlá. Pod gél ešte používam ceruzku na obočie od L’Oréal, takže tú výslednú farbu si prispôsobujem k farbe svojich vlasov.
A ako si upravujete obočie vy? Už ste skúšali tento gél od essence? :)



4 komentáre:

  1. Tento gél som ešte nemala, ja si upravujem obočie setom tieňov na obočie od Essence a ceruzkou na obočie od Max Factor :)

    SimpleHappyMum

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som rozmýšlala, že si ho kúpim :) ..ďakujeme za komentár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle gel jsem ještě nezkoušela, ale taky bych musela mít tmavší odstín. Já používám od Flormaru takovou fixu a je naprosto bezva. Rychle s ní ráno obočí upravím a vypadá skvěle :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť