sobota 30. januára 2016

[RECENZIA] beauty blender od Avonu


Už dlhý čas som si priala vlastniť beauty blender, alebo inak povedané, ružovú hubku na make up v tvare kvapôčky alebo vajíčka. Viem, že na internete sa tieto hubky dajú zohnať v rôznych farbách, ale aj cenách, či dokonca veľkostiach. No chcela by som povedať, že existuje iba jeden originál, ktorého cena sa pohybuje približne od 20€ do 30€. Zohnať sa dá na stránke http://www.beautyblender.com/ . Tvar tejto hubky však zostáva nezmenený aj pri tých ostatných „nie originálnych“ verziách a je dokonale prispôsobený na všetky časti tváre. Zúžená časť je vhodná na použitie, na splynutie korektoru a make upu, pod očami a rozšírená časť je vhodná na líca alebo na čelo. Oproti štetcom je táto hubka veľmi univerzálna a nemusíte vlastniť niekoľko rôznych štetcov na make up alebo korektor.


Ja som si objednala svoju cez Avon a musím priznať, že som od nej očakávala trošku viac. Možno to je len tým, že som ju fakt dlho chcela a preto som mala na ňu až príliš veľké očakávania. Make up sa s ňou nanáša celkom dobre, s korektorom to už je horšie. Pre blendovanie korektoru by som odporučila použiť len prsty alebo štetec na korektor. Samozrejme musíme brať na rozum to, že táto hubka objednaná z Avonu stála len 4,50€ a určite by bolo fajn porovnať ju s tou originálnou.


Na záver by som chcela už len spomenúť čistenie hubky. Tak isto ako pri štetcoch, je veľmi dôležité, aby ste nezabúdali čistiť aj váš beauty blender. Dá sa čistiť rôznymi spôsobmi a je na vás, ktorý z nich si vyberiete. Môžete použiť detský šampón, špeciálny čistič na beauty blender, ktorý sa dá takisto zohnať na už vyššie spomínanej stránke, alebo len obyčajné mydlo a vodu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára