piatok 31. marca 2017

Nechty, recenzia na laky #01

Ahojte:) Dnes som si pre vás pripravila článok, ktorý je z časti recenziou na laky, no uvidíte aj ako som ja tieto 3 laky skombinovala a vytvorila s nimi podľa mňa celkom pekný a hlavne jednoduchý nechtový dizajn. Takéto zemité farby v kombinácii so zlatou milujem.
Už keď som bola mladšia tak som sa s nechtami vždy rada vyhrala. Lakovala som ich rôznymi farbami, kreslila si po nich alebo lepila nálepky. Skoro nikdy som si nevystačila s jednoduchými nechtami a len jednou jedinou farbou. Lakov som mala vždy viac, pretože som si na internete často pozerala rôzne nechtové tutoriály, ktoré ma inšpirovali k tomu, aby som si lakov kupovala viac a viac. Samozrejme som si kupovala aj rôzne glitre a trblietky, štetčeky alebo laky na kreslenie, aby som dokázala urobiť na nechtoch podobný design. Vždy ma najviac mrzelo, keď sa mi po pár dňoch lak odlúpal a už to nevyzeralo tak, ako malo. Robením nechtov som trávila aj hodinu a potom sa to len tak zošúpalo a mohla som to robiť znovu. Nieže by ma to nebavilo, ale čím som bola staršia, tým menej času na to bolo. Postupne sa mi už nechcelo s tým hrať a žiadne umelé nechty som nechcela. Prešla som na jednoduchý vzhľad nechtov, čiže som ich nalakovala jedinou jednou farbou a určite aspoň dve vrstvy, podlak a nadlak, aby nechty vyzerali dobre čo najdlhšie. Pri kúpe laku je vždy ťažké vybrať si ten správny, ktorý vydrží na nechtoch dlho a preto budem aj ja rada, keď mi odporučíte, aké laky používate vy :)

Hello:) I have prepared an article about my ''relationship'' with nail polishes. It includes a review on 3 nail polishes and at the end, there are pictures of my manicure with them combined. I totally love these kind of neutral colors with some glitters, or gold/silver details.
When I was younger, I used to buy a lot of polishes, glitters, brushes and stuff, that helps me with creating a various nail designs. I loved spending hours and hours making my nails look pretty. Most of the time I had to fix it, because after few days some parts of nail polish got off. When I got older I realized that I don't have that much time to make complicated nail designs so I started to paint my nails just one colored. I also realized that I have to choose carefully which nail polish stays on nails for a long time without fixing it again and again.

Yves Rocher zlatý lak
Týmto lakom si vždy nalakujem prstenník, alebo urobím nejaké malé detaily, na ozvláštnenie jednoduchých nechtov. Zo začiatku som s týmto lakom nebola úplne stotožnená, pretože sa mi veľmi nepáčil odtieň zlatej, no časom som si naň akoby zvykla. Štetčekom sa nanáša bez problémov a na nechtoch dlho vydrží. Takže lak z Yves Rocher by som si určite kúpila zas.

Yves Rocher golden nail polish
I always paint my ring finger this color. At first I wasn't really sure about the gold tone, but I got used to it. (kind of) I'm not having any problems painting my nails with the nail polish's brush, it's very easy to apply. I would purchase this nail polish again.

Rimmel 60 seconds super shine
Na tomto laku sa mi jednoznačne najviac páči jeho farba. Je slabunko hnedá, trošku do béžovej. Je pravda, že tento lak schne trošku kratšie v porovnaní s inými, no 60 sekúnd radšej nikdy neriskujem a nechám ho schnúť dlhšie. Hlavne keď aplikujem aj druhú vrstvu. Tento lak pre mňa teda jeho vlastnosťami nie je ničím okrem farby výnimočný, čiže ďalšia kúpa by bola určite len kvôli farbe.

Rimmel 60 seconds super shine
The best thing about this nail polish is his color. It's a little bit of brown and little bit of beige. It dries out quite sooner but I never risk doing something 60 seconds after application. It's not very unique, so the purchase is definitely only for its color.

Pupa lasting color gel
S lakmi od Pupy som vždy nadmieru spokojná. Široká škála farieb a výborná kvalita. Každú farbu nájdete v rôznych odtieňoch, takže máte naozaj na výber. Tieto laky naozaj vydržia aj na nechtoch a veľmi ľahko sa s nimi pracuje. Za mňa je Pupa vynikajúca kozmetická značka nielen lakov a preto určite stojí za kúpu.

Pupa lasting color gel
I adore nail polishes from Pupa. It's a perfect cosmetic brand and I like shopping other cosmetic products also in there. There is really a huge variety of nail polishes to choose. It seems like they have every tone or shade of each color. Also the quality of products is perfect. Purchasing again!!!




17 komentárov:

  1. mne sa veľmi páčia tie hnedé odtiene lakov :) Od Yves Rocher ani od Pupy som ešte veľmi laky neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juu to jsou super barvicky! Ja mam posledni dobou docela rada zlatou a dobarvuju tim detaily jako too mas ty. Pouzivam to i kdyz mi zacina slejzat manikura tak to dobarvim na par nehtech a nakonec to vypada jako ozdoba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nechty si veľmi nelakujem, no vždy obdivujem ich farby a občas sa stane, že si nejaký aj kúpim. :D ten zlatý je krásnym

    OdpovedaťOdstrániť
  4. súhlasím Pupa má skvelé laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné odstíny laků a vypadají hezky i na nehtech. Já už si teď nehty lakuji pouze na nohách, ale za zkoušku by některý z nich stál :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na nohách len v lete☺ keď už nosím topánky s otvorenou špičkou🙂

      Odstrániť
  6. I enjoyed reading about your experiences with nail polishes. These nail polishes you showed here are very pretty.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. that is such a nice manicure . Beautiful shades.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpovedaťOdstrániť