streda 8. februára 2017

Midnight snacks

Určite poznáte ten pocit keď je 10 hodín v noci a viac, vy ponocujete a dostanete hlad. Mojím typickým rozhodovaním je "Idem jesť alebo idem spať?". Čo robiť v prípade, že sa rozhodnete naplniť hladný žalúdok? 
Myslím, že vám nemusím hovoriť, že najhoršie, čo pre postavu a svoje telo môžete spraviť je zjesť v noci niečo tažké a nezdravé. Počas noci má organizmus potom problém potravu rozložiť a keď zaspávate, z brucha vám vychádzajú podivné zvuky.
Neviem ako vy, ale mne už sa v noci nechce robiť nič zložité a preto často siahnem po niečom, čo si len tak možem zobrať a rovno zjesť. Čipsy, čokoláda, keksíky alebo niečo podobné. Skrátka pre telo to najhoršie, čo sa v noci zjesť dá. 
Najlepším prípadom by bolo zobrať si nejaké ľahké ovocie, po prípade müsli tyčinku ako náhradu čokoládového keksíku. 


Namiesto čipsov môžete tiež siahnuť po ich zdravšej variante a v obchode si môžete kúpiť zeleninové čipsy. Tie si tiež môžete spraviť aj doma. Ja som ich cez víkend skúšala robiť po prvý krát podľa receptu http://varecha.pravda.sk/recepty/zeleninove-chipsy-fotorecept/17958-recept.html . Žial na prvý krát boli až priveľmi slané, takže ak sa rozhodnete ich spraviť, určite si dajte pozor na to, aby ste ich nepresolili. Takisto som ich namočila priveľmi do oleja (síce kvalitného olivového), no boli dosť mastné.




Keď však príde väčší hlad a nestačí mi len niečo malé, zoberiem si ryžové chlebíčky, na ne si dám šunku a zeleninu, po prípade nejakú ľahkú nátierku a do spánku som sýta, pritom zjem veľmi ľahké jedlo.
Dúfam, že som vás niečím inšpirovala, a keď budete nabudúce ponocovať, tiež siahnete po niečom ľahšom. Držím palce, občas je to fakt ťažké :D. Do komentárov mi určite napíšte, čo robíte vy, keď na vás príde v noci hlad. Keďže ja nie som na jedlo žiadny odborník, dúfam, že sa inšpirujeme navzájom:))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára