streda 15. marca 2017

Spring inspiration

Ahojte!😊 v minulotýždňovom článku ste čítali už o jarných beauty trendoch z módnych prehliadok, dnes to bude akási inšpirácia na jarné outfity. Ja som si ich vytváranie veľmi užívala, pretože na jar sa vždy veľmi teším😊 V Polyvore som urobila 4 outfity, ktoré sú podľa mňa celkom rôznorodé. Či už sú pohodlné, alebo elegantné, či napríklad outfit na večer. Dúfam, že sa vám budú páčiť, pretože počas ich vytvárania som celkom vystúpila z mojej 'Comfort Zone' 😄 Do komentárov mi napíšte, čím sa vy idete inšpirovať túto jar a aké kúsky budete nosiť najčastejšie 😊

Hello 😊 This article is all about spring outfit inspiration. I really enjoyed making them because I'm very happy when the weather is finally nice and warm. I created 4 outfits which are not all alike. Some of them are ment to be comfy, another are for looking glamorous and elegant. I hope you like it because I'm kind of stepping outside my comfort zone. Comment down below in what are you interested wearing this spring 😊




23 komentárov:

  1. Miluju květinové vzory! už minulý měsíc jsem si koupila 3 krásné kousky oblečení s květinama. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfity sa mi páčia, sú odvážne a svieže. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné outfity! :) Mně se moc líbí trend nášivek, ale bohužel jsem ještě žádný kousek, který by se mi líbil, v obchodech neobjevila :/

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si kúp nejaký univerzálny kúsok a nášivky a vytvor niečo doma ☺

      Odstrániť
  4. pekné inšpirácie :) páči sa mi posledná a predposledná s tým sačkom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Souhlasim s komentarem vyse. Miluju nasivky a vysivky. Ve skole mame stroj co vysije cokoli za obrázek co se tam da pres usb. Premyslim jestli by me k nemu pustili :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné kombinace, já každé jaro mám jako základ hlavně koženku, bez té ani krok :) Ale strašně se mi líbí i květinové vzory, třeba ty kalhoty z prvního obrázku :O Jen ještě žádný takový kousek nemám.

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám stále problém nájsť koženku, ktorá by sa mi páčila, sedela mi a bola cenovo dostupná 😞

      Odstrániť
  7. Skvelá inšpirácia. Som rada, keď je vonku taktom krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie prvé rifle sú krásne :) nášivkam som prepadla veľmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc se mi líbí předposlední outfit, i když to v poslední době vůbec nezapadá do toho co nosím:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páčia sa mi všetky, ale ten druhý je naozaj krásny. Tá farebná kombinácia je úžasná. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť