streda 22. februára 2017

Day in pictures

 1. Ako takmer každé ráno, aj toto som začala umývaním, čistením, nesmie chýbať ranná káva a nakoniec samozrejme makeup. Dnešný deň som na pery použila maslo na pery od Astor, ktoré v zime používam celkom často, keďže pery vôbec nevysušuje a dodá im príjemný lesk. Voňavka na obrázku je z Avonu a mám ju už druhý krát. Poslednou vecou na obrázku sú hodinky, ktoré som dostala na Vianoce od ocina. Veľmi ma prekvapil svojím výberom, no musím povedať, že ich nosím naozaj často a rada. Vôbec ma netlačia a sú dosť výnimočné :) 

1.  I started this day with cleaning and washing like always. I drank my morning coffee, which is really necessary for me and at the very end, I did my makeup. I used butter stick from Astor (lips are very smooth and quite shiny after use). The perfume is bought in Avon and I have it for the second time. The last thing in the picture is watches that I got from my father on Christmas. I was really surprised by his choice, but after all I do enjoy wearing them.
 
2. V škole som samozrejme neodfotila nič zaujímavé a keďže sa skoro každý deň po škole učím, na fotke nesmie chýbať karis blok, v ktorom mám všetky poznámky. Takisto diár a kalendár, ktorý som dostala ako darček pri nákupe v Yves Rocher používam každý deň. Plánujem a zaznačujem si veci, ktoré musím spraviť a medzi všetkým nechýba samozrejme ani plánovanie príspevkov na blog.

2. I had nothing to share with you in school, so I jumped right through the time that I was there. As I came home I studied and planned all the important things that I have to do next days, including planning post on the blog.









3. Na tejto fotke je kniha, ktorú mám momentálne rozčítanú. Je v angličtine, keďže ako náhle som prekonala strach z čítania v inom jazyku ako materinskom, už čítam len v angličtine. Knihu zatiaľ hodnotím veľmi pozitívne, a keďže v poslednej dobe som nemala veľa voľného času, dúfam, že cez prázdniny si to s touto knihou vynahradím.

3. This is the book that I've been reading recently. I enjoy reading it very much but as I hadn't got much time to read these past days, I hope that I have more time through spring break.







4. Musím priznať, že nie som veľkým fanúšikom Nivei. Často mi kozmetika tejto značky nevyhovovala a aj keď bola na citlivú pleť, dráždila mi okolie očí a aj líca. Avšak niečo sa vo mne zlomilo, keď som dostala ako darček tento krém na ruky. Používam ho každý deň niekoľko krát, kedže v zime mám suché ruky a neviem si ho vynachváliť. Ruky krásne zjemní, vyživí a k tomu má veľmi príjemnú vôňu! Preto som si povedala, že to s Niveou skúsim ešte raz a kúpila som si tieto peelingové čistiace obrúsky na tvár, ktoré som však ešte nepoužila.

4. I must admit that I'm not really a fan of Nivea. Their products which were made for sensitive skin irritate me around my eyes and also on my cheeks. I changed my negative opinion on Nivea when I used this hand cream. I use it every single day as I have really dry skin through winter. It helps me a lot with my dry hands. After this good experience with Nivea, I wanted to buy something another and give it a chance. I bought these anti-blemish peeling wipes and I'm looking forward to use them.



5. Posledný obrázok pomaly ukončuje môj deň a to je jednoznačne sprcha. Pri umývaní vlasov som minula túto masku na vlasy od Schwarzkopf, čo ma veľmi zamrzelo, keďže som ju používala naozaj rada, milovala som jej vôňu a mala som pocit, že mojim vlasom aj pomáha. Budem musieť zvážiť kúpu ďalšej!:)

5. The last picture is this hair mask from Schwarzkopf that I used up. I was quite sad as I used it for a long time, I really like the smell of it and the feeling that I could smell it every day from my hair. I had a feeling that it helps my hair also. I must consider buying another package.








Ak ste sa dostali až na koniec tohto článku, veľmi ma to teší. Je trošku dlhší ako tie ostatné, no to aj preto, že som sa rozhodla písať články aj v angličtine. Možno to nie je perfektné,  ale chcem sa trochu posunúť vopred a preto sa určite budem snažiť písať články aj po anglicky :)) Dúfam, že sa vám článok páčil <3

8 komentárov:

  1. Pekné zhrnutie, aj ja milujem plánovanie a po škole sa síce neučím, no píšem prácu. :/

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) Presne, plánovanie to je moje! Čo už je však horšie, keď mi to nevíde všetko podľa mojich predstáv :/

      Odstrániť
  2. Máslíčko na rty od Astoru mám také doma, i ve stejném odstínu jako ty, je moc fajn :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Glisskurted zkouším šampon a kondicionér, tak jsem zvědavá. I když já na ty kondicionéry nejsem, nějak mi nevyhovují preferuju masky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam aj kondicionér aj masku, pretože mám veľmi suché vlasy :/

      Odstrániť
  4. Mam moc rada clanky obrazky s povidanim, takze za me super :) Cteni a psani v ajine obdivuju, ja sem na to porad srab.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tiež dlho odhodlávala, ale prišlo na to😄

      Odstrániť